Bizonytalan a Sziget üzleti sikere
A tavalyihoz hasonló, 2,65 milliárd forint kiadással számolnak a Sziget szervezői, miközben a szponzori bevételek 580 millió forintról 440 millióra csökkentek - írja Napi gazdaság.
Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezetője szerint a kiesést a jegyárakból kellene pótolni. Az általános belépők ára emelkedett, ugyanakkor a szervezők kedvezményes jegyeket is kínálnak: az este 11 után váltott belépők az eredeti felébe kerülnek.
A Sziget Kft. által szervezett két, már véget ért fesztivál nyereséggel zárt: a július elején tartott Volt fesztivál 70 millió, a Balaton Sound 200 millió forint eredményt hozott, igaz az erdélyi Félsziget fesztivál 20-30 milliós veszteséggel zárt.
Sziget: minden a víruson és a félárú jegyen múlik
Fesztiválozni mentek, az összes vizet megitták
Hegyalja: rekord eladással indult a zöld fesztivál
Kétszázmilliót hozott a Balaton Sound
Haverok, buli, lenyelt áfa!
MTI, Napi Gazdaság