BMW: danke, Mini
Ian Robertson értékesítési igazgató az év hátralévő részére is mérsékelt értékesítés növekedést jelez előre: "jó esély van arra, hogy a nehéz általános gazdasági keretfeltételek ellenére is mérsékelt, a 2008-ashoz képest mindössze 10-15 százalékos értékesítési csökkenéssel zárhatjuk az évet."
A szeptemberi növekedést kizárólag a brit Mini márka sikerének köszönheti a BMW: szeptemberben 24.759 Mini gépkocsit adott el, 9,5 százalékkal többet mint tavaly szeptemberben.
A BMW márkánál ezzel szemen 1,2 százalékkal, 97.545 gépkocsira csökkent a havi értékesítési szám éves bázison, ami gyakorlatilag megállította az elmúlt hónapokra jellemző drasztikus mértékű visszaesést. Az első kilenc hónapban 15,7 százalékkal csökkentek a BMW eladásai az előző évihez képest.
Ian Robertson a BMW márka eladásaiban is további javulást vár, nem utolsó sorban az új modelleknek köszönhetően.
Az idei első kilenc hónapban 15,7 százalékkal 939.554 autóra csökkentek a BMW csoport eladásai a tavalyi azonos időszakhoz képest, kétszámjegyű visszaeséssel a BMW és a Mini modelleknél.
Mennyit tudsz az Európai Unióról? Mérd fel tudásod és nyerj!
Hatástalan az amerikai roncsprémium?
Újra virágzik a német autópiac
Nem húz bőrgatyát a Mercedes
MTI