De nemcsak a Fiat hirdeti fennen környezetbarátságát: a Toyota, amely eddig is élen járt e téren, bejelentette, hogy a híres Prius hibrid konnektorról tölthető verziójából 150-et Európába is importálni akar ebben az évben. Egy másik japán gyártó, a Nissan pedig olyan luxus hibridautó fejlesztésébe kezd, amely elektromos és dízeles meghajtással egyaránt működik.
Az idei genfi kiállításon 88 autógyártó képviselteti magát, a közönség március 5-étől 15-éig látogathatja a mustrát a Palexpo területén. |
A Nissan 27 százalékkal csökkenti termelését az áprilissal kezdődő féléves időszakban, így termelése nyolcéves mélypontra esne vissza - értesült a Nikkei japán hírügynökség. |
A csőd közelébe került, mégis kiállít Olaszország egyik leghíresebb autótervező műhelye, a Pininfarina is. Úgy tűnik tehát, hogy a gyártók presztízskérdésként fogják fel a genfi kiállításon való részvételt. A csillogás mellett azonban szinte minden egyes sajtótájékoztatón elmondják a vezetők, hogy bizonytalansággal és csökkenő kereslettel kell szembe nézniük.
Szén-dioxidban a Fiat a király
Vesz a német autót, ha fizetnek is érte
A Daimler nem adja fel Kecskemétet
Nem kell többé aprópénz a parkokáshoz!
Nem mennek a japán autók
MTI, Privátbankár