Csupa újdonsággal lepnek meg minket a vállalkozások
A kis- és közepes vállalkozások (kkv-k) 88 százaléka tervezi új termék, vagy szolgáltatás bevezetését 2009-ben - derül ki a Marketing Commando egyik felméréséből.
A február első két hetében készített internetes felmérés során a válaszadó kiscégek 71 százaléka 1-3 újítást, 13 százalékuk 4-10, míg 4 százalék 10-nél több újdonság bevezetésére készül, és mindössze 10 százalék azoknak az aránya, amelyek nem rukkolnak elő újítással. A Marketing Commando közölte: a kutatásuk eredménye egybevág a K&H Bank által 2009. február elején közölt bizalmi index következtetésével, amely rámutat, hogy a válság okozta innovációs kényszer miatt a kkv-k 72 százaléka tervez termékfejlesztést, valamint foglalkozik új piacok meghódításával.
A Marketing Commando felmérése kimutatta: a magyar szakemberek és vállalkozások innovációs készsége világszínvonalú, ugyanakkor az újdonságok bevezetésében tudáshiánnyal küzdenek, ami miatt az újítások többsége méltatlanul kudarcba fullad.
Másképp kell hozzáállnunk az élethez
Okosan meglovagolhatjuk az uniós pénzeket
Interneten roppantják meg cégünket?
MTI