.jpg)
A BKIK és számos szakmai szervezet még korábban javaslatot tett a Fővárosi Közgyűlésnek a behajtási rendelethez kapcsolódóan, ezeket azonban a december 18-án elfogadott rendeletbe nem építették be - mutat rá a közlemény.
A rendelet a BKIK álláspontja szerint szakmai szempontból megalapozatlan, elfogadhatatlan és súlyosan sérti a fuvarozó, szállító, kereskedő, gyártó, a rendelet hatálya alá tartozó területen már az önkormányzatok által engedélyezett telephellyel, tárolóhellyel rendelkező vállalkozások érdekeit.
A BKIK és a fuvarozók többek között azt javasolják, hogy a zónákban telephellyel, tárolóhellyel rendelkező fuvarozókat, szállítókat, gyártókat, kereskedőket, szolgáltatókat mentesítsék az adott területre történő behajtás engedélyeztetése alól.
Ugyancsak szeretnék elérni a zónák számának csökkentését, valamint azt, hogy minden zónában biztosítsanak egy legalább kétszer négy órás nyitott időszakot az áruellátás és egyéb feladatok teljesíthetősége érdekében.
Tiltott övezet lett Budapest
2011-ben bővül tovább az M0-ás
Demszky kiparancsolja a kamionokat
MTI