Egy átlátható biztosító? Van ilyen!
A Braun & Partners Network 2009 tavaszán új módszertannal mérte fel a legnagyobb magyar, lengyel, román és bolgár vállalatok átláthatóságát. A CSR 24/7 a Braun & Partners Network által kifejlesztett, nemzetközi módszertanon alapuló értékelés, mely az érintettek számára elérhető információk alapján méri a vállalatok átláthatóságát. A mintába a Figyelő Top200 listájának első 20 helyezettje, a három legnagyobb bank és a két legnagyobb hazai biztosító került be.
Két átláthatósági listában is az első tíz között szerepel a Generali Biztosító a magyarországi és a régiós minta alapján. A magyarországi vállalatok között a megosztott 6., a regionális elemzés alapján pedig a megosztott 8. helyen végzett. A vizsgálat fő szempontjai: az átláthatóság és kommunikáció, a vállalatirányítás, az érintett kapcsolatok, a környezeti felelősség, a gazdasági felelősség, a társadalmi kapcsolatok és munkavállalókkal kapcsolatos kérdések voltak.
Fónai Imre, a Generali-Providencia Biztosító Zrt. marketing osztályvezetője elmondta: „A listán elért előkelő helyezés nagy megtiszteltetés és egyben megerősítés is a Generali számára. Bizonyosságot nyert, hogy a mai magyar pénzügyi és biztosítási piacon a törvényi előírásoknak megfelelően, nemzetközileg is elismert minőségben és színvonalon lehet úgy szolgáltatni, hogy tevékenységünket az ügyfeleink, a munkatársaink, és a társadalom iránti felelősségvállalás hassa át. Nagyon örülök, hogy ezen a listán az árbevétel szerinti Top 200-as helyezésünknél jóval előkelőbb pozíciót sikerült megszereznünk. Évek óta tudatosan ügyelünk arra, hogy megfelelően ápoljuk kapcsolatainkat ügyfeleinkkel, partnereinkkel, segítsük környezetünk életét, illetve hozzájáruljunk a magas színvonalú biztosítási kultúra terjesztéséhez Magyarországon.”
Kell-e utasbiztosítás az EU-ba az uniós tagoknak?
Nem mondtunk le a céges biztosításokról
A Generali mindent megtesz a Toyotásokért
Privátbankár