Egy hétig több magyar terméket árul az Auchan
Az Agrármarketing Centrum idei marketingprogramjának több mint kétharmadát teszik ki a belföldi programok. Ezek azt célt szolgálják, hogy a belföldi élelmiszerek kiskereskedelmében a magyar termékek aránya közelítsen a 80 százalékhoz.
Az intézmény keresi a lehetőséget a magyar termékek mind szélesebb körű áruházi úgynevezett belistázására, illetve további kampányokkal kívánja felhívni a magyar árukra a fogyasztók figyelmét.
A megvalósítást szolgáló lépések egyike a mostani akció, amelynek ideje alatt hat - a budaörsi, a soroksári, az óbudai, a dunakeszi, a székesfehérvári és a kecskeméti - Auchan áruházban 200 magyar termék részére - elsősorban friss áruknak - biztosítanak időszakos belistázást, továbbá beltéri másodlagos kihelyezést az áruházi bejáratoknál.
Emellett a május 7-én és 8-án között kültéri mini-fesztiválokon az áruházak parkolóiban a háztáji ízeket kedvelő érdeklődők nemcsak kenyérlángost, hanem házi rétest, kürtöskalácsot, lekvárokat, pálinkát, borokat és sajtokat is kóstolhatnak, vásárolhatnak az érdeklődők.
Pál József, az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója az MTI-nek korábban elmondta: a nehezebb gazdasági körülmények miatt csökkent az AMC idei - a programokra fordítható - költségvetése, 1 milliárd forintra a tavalyi 1,2 milliárd forintról.
A gömböc Európában nem lenne ilyen sikeres
Hiába az árverseny? Még olcsóbb termékeket akarunk
MTI