Elégedettebb ügyfeleket szeretne a Vodafone
A Vodafone Magyarország bevétele 1 százalékkal nőtt a december 31-én zárult harmadik pénzügyi negyedévében a bázishoz képest a nehéz gazdasági környezet, az uniós roaming-szabályozás és a mobil végződtetési díjakra vonatkozó díjcsökkentés ellenére - közölte a vállalat hétfőn az MTI-vel. A közlemény szerint a távközlési vállalat emellett 11,7 százalékkal bővítette ügyfeleinek számát a 2007-es év harmadik negyedévéhez képest.
A Vodafone Magyarország pénzügyi éve április 1-jén kezdődik és március 31-én ér véget. A társaság a harmadik negyedévről részletesebb pénzügyi adatokat nem közölt. A közlemény szerint a harmadik negyedév végére a vállalat piaci részesedése 0,2 százalékkal növekedett éves szinten, s december végén 21,86 százalék volt. A Vodafone hálózatán mért adatforgalom a közlemény alapján több mint háromszorosára emelkedett az előző évhez képest, míg a mobilinternetes előfizetők száma 2,7-szeresére bővült.
A közlemény idézi Beck Györgyöt, a Vodafone Magyarország vezérigazgatóját, aki szerint a harmadik negyedéves eredmények azt mutatják, hogy a cég helyes úton halad, s folytatni kell a stratégia megvalósítását, amelynek fontos része az ügyfél-elégedettség további javítása. A közlemény szerint március elején a Vodafone mobilinternetes hálózata már 308 települést fed le, ami nemcsak azt jelenti, hogy a lakosság 60 százaléka számára elérhető a Vodafone hálózata, hanem azt is, hogy tavaly a cég szinte minden második napon bekapcsolt egy újabb települést a hálózatába.
Két év után visszaesés a mobilpiacon
Meglepően jól megy a Vodafone-nak
MTI