Erős, habos, jeges: így kávézik a magyar
A 30 egységből álló McCafé lánc 24,5 százalékos forgalomnövekedéssel 2008-ban is megőrizte piacvezető helyét a hazai kávézópiacon - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttaott közleményben. A McDonald’s kávézóiban 2008-ban 2,6 millió vendéget szolgáltak ki: 21 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. 2009 első 5 hónapjában 11 százalékos forgalomnövekedést regisztráltak az előző év hasonló időszakához képest a már tavaly is üzemelő McCafé egységekben. Ebben az időszakban az új üzletek nyitásával együtt a teljes kávézólánc forgalma 32 százalékkal nőtt.
A közlemény szerint a magyarok leginkább az erős eszpresszót és a habos cappuccinót veszik, kedvelik a jeges kávét, sütemények közül pedig a karamellás sajttorta a zászlóshajó termék. 2008-ban 14 tonna, azaz egymilliónál is több csésze kávét fogyasztottak el a McCafé vendégei. 2009 folyamán már az első öt hónapban a tavalyi hat hónap mennyiségét, 7,7 tonnát használtak fel a kávézók.
Kávéval a szájszag ellen
Ritkábban járunk Mekibe, de a profit azért nem maradt el
Privátbankár