
Repülés: mit tegyünk, ha megjárjuk a fapadossal?
Megváltozott az utasbiztosítással és más kiegészítő szolgáltatásokkal kapcsolatos eljárás is - hívják fel a figyelmet. Korábban számos cég ezeket a plusz költséggel járó szolgáltatásokat eleve elfogadottként szerepeltette - kipipálta az erre vonatkozó négyzetet a weboldalakon -, így a fogyasztónak kellett lépéseket tennie - törölni a pipákat -, ha ezekre nem tartott igényt.
A határokon átnyúló fogyasztóvédelmi problémák kezelésével foglalkozó Európai Fogyasztói Központ Magyarország (EFK) igazgatója, Morvay György példaként említette, hogy a listán szereplő légitársaságok közül a Wizz Air árfeltüntetésével kapcsolatban érkezett kifogás.
Dugóhúzóban a British Airways: már jósolni sem mernek
Reptéri megszorítás: ránk marad a bőröndcipelés?
Hájadót fizettetne a Ryanair
WC-re menne a repülőn? Fizessen!
Jön a nyár: nehezebb lesz átverni az utazókat?
Nyaralás: kocsival, és lehetőleg itthon
MTI