A hazai internetezők több mint 2/3-ának háztartásában van személygépkocsi; 54 százalékuk otthonában egy, 16 százaléknál viszont több autó található. A személyautót használó netezők közel 3/4-e saját tulajdonú gépkocsijával közlekedik, céges gépkocsival pedig 5 százalékuk "rendelkezik".
A válság kapcsán sok hírt hallhattunk már az autópiac veszteségeiről, a finanszírozási lehetőségek és a hitelfelvételi feltételek szigorodásáról, úgy tűnik azonban, hogy mindezek a hazai internetezők autóvásárlási terveire nincsenek jelentősebb hatással. 2008 év végén a netpolgárok 11 százaléka tervezte (2 százalék biztosan, 9 százalék nagy valószínűséggel), hogy az elkövetkező fél évben személygépkocsit vásárol, amely arány megegyezik az egy évvel korábban mért értékkel.
A netezők 70% rendelkezik gépkocsival
41% új autóról álmodik
Válságfutam: a használt autóké a jövő?
Nincs többé parkolási amnesztia!
A BMW is lecsippent a műszakokból
Vegyünk könnyes búcsút néhány autótól
Nyomtalanul eltűnhet néhány autógyár
Zsugorfóliában az autóipar
Privátbankár
A netpolgárok vásárlási szokásait elemzve azt mondhatjuk, hogy itthon nem változott a kereslet, ami az új autókat illeti. Az internetező magyarok mintha nem éreznék a válságot: hány autójuk van, és mennyit akarnak még?
MOL-csoport eseményekben gazdag időszakon van túl.


