Fitneszhálózat lesz a Reebokból?
Az Adidas tavaly kidolgozott egy fitneszprogramot, amelyet saját trénerekkel, instruktorokkal terjeszt, és a jövőben a ruházati termékek értékesítésének egyik terepévé kívánja tenni a fitnesztermeket. Jelenlétét egyelőre a már működő hálózatokkal, például a Body and Soul és a Holmes Place lánccal együttműködve erősíti - mondta a lapnak Herbert Hainer, az Adidas AG igazgatótanácsi elnöke.
A cég további tervei között szerepel az internetes értékesítés fejlesztése. "Az online piac lesz a harmadik fő bevételi forrás az áruházak és a márkaboltok mellett" - mondta Hainer.
Az Adidas 2005-ben vásárolta fel az amerikai Reebokot közel 4 milliárd dollárért, így egyesült a sportszergyártás második és harmadik számú szereplője, de a világelső Nike-ot egyesült erővel sem sikerült behozni. A vállalatcsoport adózott nyeresége tavaly 62 százalékkal, 642 millió euróról 245 millióra esett, a bevétel 6 százalékkal 10,4 milliárd euróra csökkent. Az idei első negyedév eredményeiről május 4-én számol be társaság.
Kell egy csapat: új partnereket keres az adidas
Az Adidas az utolsókat rúgja?
MTI