Fúzióval lép a dobogó harmadik fokára a Grayling
Az Mmd, a Grayling és a Trimedia International összeolvadásával a világ harmadik legnagyobb PR csoportja jöhet létre - közölte az Mmd az MTI-vel.
A fúzió mindhárom szereplője a londoni tőzsdén jegyzett Huntsworth Plc. jelenlegi leányvállalata, amelyek összbevétele 80 millió euró és 44 irodában összesen 830 tanácsadót foglalkoztatnak.
A fúzióban részt vevő vállalatok közül az Mmd a legnagyobb vállalati kommunikációs, public affairs és PR ügynökség a közép-kelet-európai régióban és a FÁK országaiban, a Grayling elsősorban Észak-Amerikában, a Csendes-óceáni térségben és Kínában tevékenykedik, míg a Trimedia International egy nyugat-európai PR hálózat.
Az Mmd közleményében aláhúzta: az új, három kontinensre kiterjedő hálózattal rendelkező globális PR ügynökség a Grayling márkanév alatt fut majd. Az új vállalat ügyvezetője a Trimedia International jelenlegi ügyvezető igazgatója, Michael Murphy lesz.
Az Mmd 1995-ben nyitotta meg magyarországi irodáját, amely várhatóan 2010 januárjától veszi át a Grayling nevet.
Betör a hitelpiacra a Google?
Kijózanodás: fektessen alkoholba!
Nem húz bőrgatyát a Mercedes
MTI