Gyorsan fizet az Allianz
Alig két héttel a Horvát Utazási Irodával kapcsolatos események után az Allianz Hungária máris elkezdte az utazási iroda ügyfeleinek kártalanítását - olvasható a biztosítótársaság szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében. A közlemény szerint az Allianz Hungária reméli, hogy a kivételesen gyors kárrendezés révén a károsultaknak még lesz lehetőségük idén az elmaradt nyaralást pótolni.
Az Allianz Hungária eddig 370 db írásos kárbejelentést regisztrált, egy kárbejelentéshez 2-6 utas tartozik. Az utazási listák alapján a közlemény szerint jelenleg valószínűsíthető, hogy kárkifizetések összege meg fogja haladni a szerződés szerinti limitösszeget. Ezért egyelőre szükség van kártérítési összegek arányos csökkentésére, így a biztosító első körben az elbírált és jogos kárösszegek 80 %-át fizeti ki a károsultaknak.
A már kifizetett 80 %-on felül valamennyi kárigény beérkezése és elbírálása után kerülhet sor esetleges további kifizetésekre. Csak az utasok által az utazási irodának befizetett előleg illetve részvételi díj mértékéig nyújtható kártérítés, vagyis az utazási irodával szemben fennálló egyéb követelések megtérítésére e kereteken belül nincs mód - áll a közleményben.
Horvátország: megfordult a tengerparti áradat
Padlón a légicégek: elbocsátások a Malévnál is
Idén még biztos kell vízum
Amerikai nyaralás: ne csak a laptopjától búcsúzzon
A jenre gerjednek a Japánba utazók
Privátbankár