
Az Eb-n résztvevő hölgyek leginkább futballmezekre, arcfestésre, szállásra és étkezésre költenek. Azok, akik otthonról követik a mérkőzéseket, fokozottabban keresik a nyomtatott hírújságokat, magazinokat, gyakrabban térnek be szurkolni bárokba vagy kávézókba, így járulva hozzá az Eb anyagi sikeréhez.
Természetesen a nők labdarúgáshoz köthető költése nem egyenlően oszlik meg az országok között. Az Európában tapasztalható társadalmi és kulturális különbségek miatt néhány országban, pl. Németországban vagy Svédországban a nők költése eléri a teljes rajongói forgalom 30%-át, míg a kontinens tradicionálisabb társadalmaiban ez az arány alacsonyabb mint 10%.
A kutatás kimutatta, hogy azok a nők, akiket megérint a foci, nagyobb eséllyel vásárolnak futballmezeket, emléktárgyakat, szívesebben vesznek részt fogyasztói promóciókban, mint az ellenkező nemű szurkolók. A MasterCard tanulmánya szerint a futballvezetők egyre inkább kezdik felfedezni a női rajongókban rejlő lehetőségeket.
Ugyanakkor a kártyatársaság kutatása arra is rávilágít, hogy bár a nők Eb-költése jelentős, futballtól független dolgokra (wellnessre, nyaralásra és szórakozásra) továbbra is többet költenek a torna ideje alatt, mint a labdajátékra.
A halálcsoport mindenki fantáziáját megmozgatta
Tuti tippek szurkolóknak - Collina 6 pontja
Apa, kezdődik!! Számíts érzelmekre
Nem terelnek egy sávra az Eb alatt