Javul a morál a Balatonnál
A Kánikula II. nevű fogyasztóvédelmi akciósorozat félidei tapasztalata az, hogy jelentősen javult a balatoni vendéglátó-ipari egységek és strandok szolgáltatóinak fegyelme - mondta Molnár Csaba, a Miniszterelnöki Hivatalt vezető miniszter a Siófokon tartott kormányszóvivői tájékoztatón.
A miniszter kifejtette, a július elsején indult, összehangolt ellenőrzési akció során már érvényesült az a kormánydöntés, miszerint a kisebb szabálysértésekért először csak figyelmeztetnek a hatóságok, és büntetést csak nagyobb szabályszegésért, illetve ismétlődő szabálytalanságokért szabnak ki.
Az akcióban résztvevő 11 hatóság a közel azonos vizsgálatszám mellett egyharmaddal kevesebb esetben, és egyharmaddal kevesebb összegű bírságot szabott ki, mint az elmúlt év hasonló időszakában.
Jók vagyunk uniós jogban
Hatékonyabb fogyasztóvédelem az EU-tól
100 milliós bírság 1683 jogsértésért
Reszkess csaló: jön az önkormányzati fogyasztóvédelem?
MTI