Magyarország piacvezető biztosítótársasága nemcsak az új ügyfeleknek kínál versenyképes díjakat, hanem a meglévőknek is, akik pedig használják az Allianz egyéb pénzügyi szolgáltatásait, azok további összegeket spórolhatnak meg. Kiemelkedő, 33 százalékos kedvezményre számíthatnak a gépjármű-felelősségbiztosítás (GFB) terén az Allianznál azok az autósok, akik 2010. január 1-i kockázatviselési kezdettel kötnek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást.
Az eddigieknél kiélezettebb kampányra számít az Allianz, hiszen ez lesz az utolsó év, amikor csak két hónap áll rendelkezésére a biztosítóváltáshoz. Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató kijelentette: az Allianz a gépjármű-felelősségbiztosítási piac legjelentősebb szereplőjeként azt a célt tűzte maga elé a 2010. évi GFB-kampányban, hogy megbízhatóan magas színvonalon továbbra is szolgálnia kell meglévő több mint 1,65 millió ügyfelét. Az elnök-vezérigazgató szerint az ügyfelek bizalmáért keményen meg kell dolgozni, és ma már nemcsak a díjak mértéke számít, hanem nagyobb hangsúlyt kapnak az olyan szempontok is, mint a megbízhatóság, a kárrendezés gyorsasága, a kedvezmények minősége, és a biztos tulajdonosi háttér. Az Allianz pedig hagyományosan erős ezeken a területeken – tette hozzá.
Indul a legújabb kgfb-váltási szezon. Ön mit lép? Szavazzon! |
Így például mindössze havi 790 forintot fizet egy 36 éves békéscsabai lakos, 1 éves Opel Corsa 1,3 típusú személygépkocsival, ha 12 éves jogosítvánnyal rendelkezik, a bónuszbesorolása B10, valamint a biztosítási díjat havonta, az Allianz Bankon keresztül csoportos beszedési megbízással fizeti.
Kálózdi Tamás, vezérigazgató-helyettes hozzátette: az Allianz emellett számos kedvezményt kínál, amelyeket leginkább azok tudnak igénybe venni, akik rendszeresen használják az Allianz csoport pénzügyi termékeit is, ugyanis a társaság a pénzügyi ág által kínált egyéb termékekre kiterjedő kedvezményrendszert érvényesít. A casco díjából további 10 százalékos kedvezményt kapnak azok az ügyfelek, akik az év utolsó 2 hónapjában kötik meg casco-biztosításukat. A rendkívüli akció keretében most a 3 százalékos partnerkedvezményen felül további 7 százalékos kedvezményt ad az Allianz az Otthon biztosítás díjából azon ügyfeleinek, akik gépjármű-biztosítással rendelkeznek vagy most kötik meg. Új nyugdíjpénztári tagok 5000 forintos kuponjukat pedig beválthatják GFB-díjuk rendezésére. Akik Allianz Favorit bankszámlát nyitnak, a banktól 15 000 forint értékű kupont kapnak, melyet szintén felhasználhatnak GFB-díj fizetésére. Emellett ha díját az Allianz ATM Plusz bankszámlájáról díjlehívással fizeti, a GFB-díjából 10 százalék, a casco-biztosításából pedig 7 százalék kedvezményre számíthatnak az ügyfelek.
Ami a piacot illeti, az Allianz Hungária Magyarország piacvezető gépjármű-biztosítója volt 2009 első félévében a MABISZ statisztikái szerint 40,4 százalékos piaci részesedéssel. Jelenleg az Allianz 1,65 millió GFB-ügyfelet szolgál ki, azaz a válság ellenére jelentősen sikerült növelnie kliensei számát. A MABISZ által megadott adatok szerint 671 526 ügyfél váltott biztosítót 2008 végén, amiből az Allianznak 29,5 százalékot sikerült megszereznie. Az Allianz az idén is arra számít, hogy a GFB-váltások jelentős része az interneten keresztül történik meg, hiszen tavaly az új szerződések 35 százalékát az Allianz Directen vagy online alkuszon keresztül kötötték meg.
Az Allianz 2010-ben elsősorban azokat a szegmenseket célozza meg kedvező díjaival, akik számára az Allianz egyéb pénzügyi szolgáltatásai is vonzóak lehetnek. A társaság piackutatási adatai szerint ugyanis az összes Allianz ügyfél 41 százaléka koncentrált csak a díjakra, 52 százalékuk azonban a díj mellett más szempontot is figyelembe vett a döntésnél. Az adatok alapján a versenytársaknál ez fordítva van, ott 58 százalék csak a díjak alapján döntött, az egyéb tényezők pedig 38 százalékukra hatottak. A felmérés azt is kimutatta, hogy nagyon magas az Allianz ügyfelek körében azok aránya, akik még sohasem váltottak biztosítót, azaz teljes mértékben lojális és elégedett ügyfelei az Allianznak.
Az Allianz évek óta kiemelt figyelmet fordít a közlekedésbiztonságra, ezért egy nemzetközi közlekedésbiztonsági kampány részeként 2009. november 20-án Magyarországra érkezik Nico Rosberg AT&T Williams pilóta, aki a Hungaroringen elhelyezkedő Allianz Vezetéstechnikai Centrumban (AVTC) tart bemutatót. A legendás Keke Rosberg Forma-1-es világbajnok fia egy játék keretében harminc szerencsés ügyféllel a tudását is összeméri a tanpályán. Emellett az Allianz-cal közösen készített rövidfilmekben többek között a biztonsági öv használatának életmentő képességére, valamint a gyorshajtás és az ittas vezetés veszélyeire hívja fel a figyelmet. „Azért vállaltam el a kampány főszerepét, mert úgy érzem, hogy mint az egyik legnagyobb versenysorozat egyik pilótája, nagyon sokat tehetek a biztonságos közlekedési kultúra fejlesztéséért” – mondta el a versenyző.
Az Allianz által nyújtott kedvezmények összefoglaló táblázata:
A különböző százalékos kedvezmények, pótdíj és korrekciók összeadandók.
Kötelező: nem lehet trükközni az üzembentartóval
1 forintos biztosítás - még csak nem is kötelező!
Pénteken kiderül, kié a legjobb kötelező tarifa
Kgfb: alkuszok nélkül, kedvezőbb áron
Az autósok fele találna olcsóbb kötelezőt
Az autósok harmadának a legmagasabb bónusz jár
Privátbankár