Az IBM közölte, hogy a reprezentatív vizsgálat eredményei alapján az IBM üzleti tanácsadó egysége üzletfejlesztési stratégiákat, és az utasok hűségét növelő megoldásokat dolgoz ki légitársaságok számára. |
A környezetvédelmi pótdíjat a megkérdezettek fele elfogadhatónak ítéli, ám mind kevesebben érdeklődnek a repülőtéri és a fedélzeti vásárlás iránt. Járattörlés és késés esetén a csalódott utasokat a legjobban az vigasztalná, ha a kényszerű várakozási időt internet-kávézóban tölthetnék.
A tanulmány egyik megállapítása szerint amennyiben az árazás korrekt, egy légitársaság sok hűséges ügyfelet nyerhetne magának, akik még egy-egy késést is megbocsátanak akkor, ha azt tapasztalják, hogy törődnek velük, és reagálnak igényeikre.
Mit tehet az elégedetlen utazó?
Repülőjegy? Miről beszélsz?
Egy luxusautó áráért elvisznek az űrbe
Repülhetünk: mégis lesz karácsony Thaiföldön
Óriási veszteség a SkyEurope-nál
MTI