.jpg)
Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója a konferencián kijelentette: a televíziók akár nyertesen is kikerülhetnek a gazdasági válságból. A szakember annak ellenére volt optimista, hogy a 2007-es hasonló időszak 15-20 százaléka helyett 2008. december 4-ig jövő évi szerződéseinek csupán 8-10 százalékát tudta megkötni a médium.
A válság legnagyobb áldozata az a rádiópiac lehet, amely már az elmúlt öt évben is jelentős problémákkal küszködött - mutatott rá Kádár Tamás, az Est Média Group Kft. ügyvezető igazgatója. A jelenlegi médiatörvény már idejétmúlt, nem teszi lehetővé a rádiók eredményesebb működtetését. A gazdasági válság egy amúgy is nehéz helyzetben lévő ágazatot ért el Magyarországon, amely strukturális reformok nélkül tovább fog zsugorodni, egyre középszerűbb műsorokat sugározva - vélekedett.
A konferenciára meghívott magyar nagyvállalatok marketingvezetői szerint nem fog csökkenni társaságaik marketingkiadása, azonban azok struktúrája jelentősen átalakulhat. Várhatóan kevesebb lesz az új termékek bevezetése a piacra, a hirdetők inkább meglévő termékeik eladásainak megtartására törekednek majd. A hirdetők közül egyedül az ingatlanpiaci szereplők vélték úgy, hogy jelentősen csökkenteniük kell a reklámra fordított kiadásaikat.
Agresszív reklámokkal generálnak fogyasztást az USA-ban
Eltűnnek az olcsó sorozatok
Reklámozzon recessziót, az most bejön
MTI