A KLM-nél az online foglalt jegyek egyre nagyobb hányadát teszik ki az össz-forgalomnak, saját értékesítésének pedig mintegy 19%-át jelenti az internetes eladás - mondta Mező Ildikó értékesítési igazgató. A költséghatékonyság miatt a Holland Királyi Légitársaság hosszútávú célja is ezen hányad további növelése, amit a klasszikus eszközök (hírlevél, törzsutasprogram) mellett különböző kedvezményekkel is próbál segíteni. Az interneten foglalt jegyek esetében például nem számítanak fel jegykiállítási díjat, de volt már olyan akció, amely csak az online foglalt jegyekre vonatkozott.
A KLM a közép-európai országokat (és a régió központjaként leginkább Magyarországot) sokszor "pilot-piacnak" tekinti egy-egy akció, kreatív koncepció próbájakor. A tapasztalatok általában jók, a magyar online piac sokszor kiemelkedően jól vizsgázik - olvasható a cégünkhöz eljuttatott közleményben.
Air France-KLM: együtt jobban megy