.jpg)
A tervezet kialakításakor az egyik legfontosabb szempont a viszonylatok összehangolása volt, mint például a Deák Ferenc téri metrók indulásának és érkezésének egyeztetése, vagy a 6-os és a 9-es autóbuszok vonalainak összekötése, amellyel így egyetlen, 20 kilométeres útvonalon teremtenének összeköttetést Óbuda és Kőbánya között - részletezte a főosztályvezető.
Jelentősebb változásokra a XXII. kerületben is lehet számítani, ahol "új viszonylatokat tártak fel", így például a Háros utcában is lesznek megállóhelyek. Az új tervezetben járműbeszerzéssel nem számolnak, inkább átcsoportosításokkal bővítenék az alacsonypadlós autóbuszokkal lefedett útvonalakat - mutatott rá Budai László.
A legújabb tervezetet május 28-án tárgyalja a Fővárosi Közgyűlés városüzemeltetési bizottsága, amely az előző mintegy 2 milliárd forintos megtakarítást tartalmazó paraméterkönyvet további finomításra és egyeztetésre legutóbb nem fogadta el. A főosztályvezető hangsúlyozta, hogy az új paraméterkönyv-tervezetet "intenzív egyeztetés-sorozattal alakították ki: a cég vezetősége a dokumentum kialakításába bevont civil, önkormányzati és szakszervezeti képviselőket is."
Ennyi pénzből három új metró épülhetne?
Négyzetre emelt káosz: mindkét rakpartot lezárják
Mit kér a szakszervezet, hogy ne legyen BKV-sztrájk?
BKV: munkaerőhiány miatti zavarok?
MTI