Már évek óta tudták, hogy nagy a baj az Opelnél
A véghajrához érkezett az Opelért hónapok óta folyó verseny. Hétfőn jár le az a határidő, amelyet az anyavállalat, az amerikai General Motors szabott a pályázók végleges tervezetének benyújtására.
A Financial Times Deutschland üzleti napilap hétfőn emlékeztetett: az elsősorban a General Motors válsága miatt súlyos helyzetbe került német autógyár az utóbbi tíz évben csak 2001-ben és 2002-ben ért el nyereséget, összesen 1,923 milliárd eurót, de utána megint minden évben vesztesége volt, 2007-el bezárólag összesen 1,861 milliárd euró. A tavalyi veszteség még nem ismeretes. Az újságnak nyilatkozó német kormánytisztviselők elismerték: tudtak arról, hogy az Adam Opel GmbH az említett időszakban mennyit vesztett. Az Opel mint a GM leányvállalata, nem volt köteles rendszeres eredménybeszámolót közölni, az csak tőzsdén jegyzett cégeknek kötelező.
A románok tartják versenyben a Renault-t
Gumi nélkül - spórolással ügyeskednek a beszállítók
Eladó: az adósságai megroppantották a Porschét
Úgy vesszük a sportautókat, mint a cukrot!
Búcsú a zöldkártyától: együtt olcsóbb lesz
MTI