Már kedvenc plázáink is nyögik a válságot
Rövid távon a legfrekventáltabb budapesti és vidéki plázáknak, illetve bevásárlóközpontoknak is szembe kell nézniük a boltok számának csökkenésével, ugyanis a különböző márkák a recessziós hatás miatt felülvizsgálják jelenlétüket a központokban - írta piaci elemzőkre hivatkozva a Napi Gazdaság.
A cikk szerint néhány középkategóriás márka már bezárta gyengébb forgalmat felmutató plázabutikjait, így megszabadulva a magas bérleti díjaktól. Hozzátették: az üresedés önmagában nem meglepő, csakhogy olyan plázákban is elkezdődött ez a folyamat, ahová eddig csak "kihalásos alapon" lehetett bekerülni.
Akciókkal már be is indult a nyári vásárörület
Vesztett vonzerejéből a magyarországi vásárlás
Becsődölt plázák: tömeg helyett szellemtanya
MTI, Napi Gazdaság