Az AEGON az idén 10 éves, a világ négy kontinensén jelen lévő, garázscégből indult Onlinet Kft-t bízta meg a szolgáltatás létrehozásával, ami mára a világ egyik vezető ügyfélhívó- és interaktív információs megoldások gyártójává, szállítójává nőtte ki magát.
A virtuális ügyintézés segítségével az AEGON Magyarország munkatársai komplexebb kiszolgálást nyújthatnak ügyfeleiknek, valamint tehermentesíthetik a budapesti és a vidéki fiókokban dolgozó kollégákat is. A rendszer használata nagyon egyszerű, pontosan azért, hogy azok is könnyedén használni tudják, akik nem igazán jártasak a számítástechnika területén. Az eddigi tapasztalatok, visszajelzések rendkívül pozitívak, az ügyfelek legtöbbször meglepődnek, mikor megjelenik a képernyőn a távoli ügyintéző mosolygó arca, hiszen ilyet még nem tapasztalhattak korábban az országban.
Privátbankár
Az AEGON Magyarország és az Onlinet Kft. elsőként alkalmazza az ügyintézés ezen formáját négy vidéki városban
Az Antifát terrorszervezetté tetetné az EU-n belül a kormány.






