Az AEGON az idén 10 éves, a világ négy kontinensén jelen lévő, garázscégből indult Onlinet Kft-t bízta meg a szolgáltatás létrehozásával, ami mára a világ egyik vezető ügyfélhívó- és interaktív információs megoldások gyártójává, szállítójává nőtte ki magát.
A virtuális ügyintézés segítségével az AEGON Magyarország munkatársai komplexebb kiszolgálást nyújthatnak ügyfeleiknek, valamint tehermentesíthetik a budapesti és a vidéki fiókokban dolgozó kollégákat is. A rendszer használata nagyon egyszerű, pontosan azért, hogy azok is könnyedén használni tudják, akik nem igazán jártasak a számítástechnika területén. Az eddigi tapasztalatok, visszajelzések rendkívül pozitívak, az ügyfelek legtöbbször meglepődnek, mikor megjelenik a képernyőn a távoli ügyintéző mosolygó arca, hiszen ilyet még nem tapasztalhattak korábban az országban.
Privátbankár