.jpg)
A közlemény idézi Bartók Jánost, a TeleData adatbázis-forgalmazással foglalkozó ügyvezető igazgatóját, úgy vélte, válságos időszakban a dm-eszközök hatékonyabbak lehetnek, mint például a televíziós vagy a nyomtatott sajtóbeli reklámok.
Az ügyvezető felhívta a figyelmet arra is, hogy a dm-eszközök csak akkor lehetnek sikeresek, ha kombináltan alkalmazzák ezeket.
Bartók János szerint bár az idén az éleződő verseny miatt a dm-szolgáltatásokat nyújtó cégek helyzete nem lesz könnyű, akkor javulhat a pozíciójuk, ha a vállalatok több kombinált, interaktív alkalmazást vásárolnak tőlük. Véleménye szerint az idén nagy valószínűséggel egyre több vállalat ismeri fel azt, hogy például a print, az on-line, a telemarketing és a mobil dm-eszközök együttes használata sokkal sikeresebb, mint ha külön-külön vetik be őket a vásárlók meggyőzésére.
Bartók János véleménye szerint, mivel a cégek a dm-eszközökkel továbbra is hatékonyan el tudják érni vevőiket, az erre fordított kiadások arányaiban, illetve abszolút értékben nem feltétlenül csökkennek majd az egyébként zsugorodó marketing- és reklámköltéseken belül.
Többet érdemelne a marketing
Direkt marketing: 35 milliárdért tukmálnak
Reklámszemét: ne is álmodjon üres postaládáról
MTI