A közlemény szerint mindeközben a bevásárlóközpontok kezdik megérteni, hogy a specializálódás egyre fontosabb eszköz a sikerhez. A Colliers International tanulmánya külön is kiemelte a MOM Parkot, amely hatékonyan pozícionálta magát magasabb színvonalú bevásárlóközpontként, és sikeresen vonzott magához az elmúlt közel két év során Magyarországra belépő prémiummárkákat.
Pedig a 2001-es indulás nem sikerült túl szerencsésre: bár a fejlesztési terület jó volt, közlekedésileg mégsem nevezhető a legelőnyösebb helyszínnek - hvják fel rá a figyelmet. Három éve ezért elengedhetetlenné vált a kereskedelmi szempontú újrapozicionálás, Jane Petrie, a MOM Park kereskedelmi vagyonkezelője rámutatott arra, hogy a korábbi bérlői mixet radikálisan meg kellett újítani, a nemzetközi márkák azóta egyre szívesebben hozzák ide "zászlóshajó" üzleteiket. Az eredmény a közlemény szerint látványos: a helyes irányválasztást alátámasztja az a tény is, hogy a látogatottság és a forgalmi mutatók egyaránt 12%-kal nőttek az elmúlt egy évben.
Jane Petrie a közlemény szerint elmondta, hogy az újrapozicionálás 40-45%-ban valósult meg eddig, és hosszú menetelés áll még előttük, hiszen eddig a kiskereskedelmi terület egyharmadán változtak még csak a bérlők. A cél továbbra is a prémium-, megkülönböztető, és nem utolsósorban a látogatókat generáló márkák vonzása. A munkánk legnehezebb része időnként, hogy a bérlők jelentkezésénél tudni kell nemet mondani, hogy továbbra is az ideális bérlői mix irányába haladjunk – mondta a MOM Park kereskedelmi vagyonkezelője.
Csak karácsonykor fogunk megint vásárolni
Egyre többen jönnek hozzánk vásárolni
A pláza jótékony hatásai
Kereskedelmi ingatlanok: Budapest stabil
Újabb osztrák bevásárlóközpont nyílik a Dunántúlon
Már a vidék is megtelt plázákkal
Privátbankár