Még évekig emlegetik az olimpiát a kínai reklámpiacon
Egy pekingi médiatanácsadó, az R3 becslései szerint Kínában a cégek az idén mintegy 19 százalékkal többet költenek majd reklámra a tavalyinál: kiadásaik mintegy 54,3 milliárd dollárt tesznek ki várhatóan, és ebből 8,6 milliárd dollár lesz az a költség, amely kizárólag az olimpiának tulajdonítható.
Csak az olimpiai szponzorok 21,8 milliárd jüant (3,2 milliárd dollár) költenek el az idén, ez tavalyhoz képest 52 százalékos emelkedés. Az R3 - amely egyebek között olyan szponzorokat vizsgált, mint a Coca Cola, az Adidas, vagy a Lenovo - úgy véli, hogy az olimpiai reklámkiadások utólagos hatása még évekig érezhető lesz az olimpia után is.
A magyar betegség: miért bukunk el már az elején?
Égi jel, hogy jó lesz az olimpia
Annyi katona őrzi az olimpiát, mintha háború lenne
MTI