Még szeptemberben is kampányolnak Budapestért
A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) és a turisztikai szolgáltatók egy hónappal meghosszabbították "Budapest Adventure" elnevezésű nyári kampányukat, így a magyar fővárosba látogató külföldiek szeptember 30-ig foglalhatják le utazásukat a kampány keretében - közölte az MT Zrt. az MTI-vel.
A "Budapest Adventure" nyári kampányt június elsején, a budapesti vendégforgalom élénkítése érdekében indították. A kampányban a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Malév Zrt. és a Budapest Airport Zrt. vesz részt.
A Budapestet mint turisztikai desztinációt népszerűsítő, külföldi piacokat célzó kampány weboldalán, a www.budapestadventure.com -on az elmúlt két hónapban összesen 75.000 látogatót regisztráltak, ami várakozáson felüli eredmény - ismerteti a közlemény. A holnap iránti érdeklődés növekszik, ezért döntöttek a részt vevő szervezetek a kampányidőszak meghosszabbítása mellett.
Az MT Zrt. és a turisztikai szolgáltatók téli közös kampánya sikeresen zajlott: 53 ezer vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2008. november 1. és 2009. március 31. között Budapesten, csaknem 3000-rel többet, mint a tavalyi szezon hasonló akciójában.
Segítség a turisztikai menedzsmentben
A termálfürdőkre építenék a turizmust
Szezonja van a munkának
Már hat utazási irodát töröltek idén
MTI