A technológiát kifejlesztő Xerox cég először olyan fogyasztóknak kívánja árusítani a mosógépet, mint szállodák vagy tisztítószalonok, mielőtt a háztartások fogyasztói számára is piacra dobná.
A mosógépben csak csekély víz és mosószer kell ahhoz, hogy megnedvesítse a ruhákat, fellazítsa a foltokat és vízgőzt hozzon létre azért, hogy a műanyag golyócskák dolgozni tudjanak. A mosóprogram végén a golyócskák egy hálóban összegyűlve a dobban maradnak, és száz alkalommal felhasználhatók.
A Xerox már aláírt egy megállapodást egy környezetbarát tisztítócéggel a technológia észak-amerikai terjesztésére - adta hírül a The Daily Telegraph honlapja.
400 éves nyomot hagyhat egy 20 perces hazaút
Gazdag ember zöld aggyal él?
Csúnyán ráfizetünk a klímaváltozásra
Indulnak a zöld beruházások
MTI