Megmaradhat a Globus - de csak a név?
Mint kifejtik, a Globus a korábbi összforgalmának 20 százalékát kitevő húsalapú konzervtermékek gyártásának befejezése után döntött úgy, hogy hét céget, köztük a legnagyobb magyar gyártókat hívja meg arra a pályázatra, melyen az ezen termékeire vonatkozó márkajogokat értékesíti. A pályázat során a minden szempontból legkedvezőbb ajánlatot a cseh Hamé a.s. tette. Így a döntés következtében az elmúlt évtizedekben rendkívül népszerűvé vált receptúrájú Globus márkanevű húsalapú konzervtermékek (készételek, löncs- és vagdalthúsok, szendvicskrémek és pástétomok) továbbra is elérhetőek lesznek a vásárlók számára. Ű
Az intézkedések nem érintik a Globus márkanév alatt forgalmazott különböző ételízesítőket és szószokat, mely termékcsoportokban a márkanév tulajdonosa az Unilever.
A Globus Csoport a jövőben a termékpalettáján a két legnagyobb súlyú termékcsoportjára, a mélyfagyasztott és zöldségkonzerv termékeire kíván fókuszálni, mely területeken a Globus jelentős beruházásokat és fejlesztéseket hajtott végre korábban. A cég szándéka, hogy ezen két termékcsoport esetében megőrizze és növelje a cég belföldi és export pozícióit a jövőben is.
Hollóházi Porcelán: győzködik a hitelezőket?
Cáfol a Zalakerámia: még szokásos leállás sem lesz
Vértes Erőmű: Bajnai csak a véghez asszisztál?
Sokkoló lesz az idei GDP - hol van már az alja?
Drasztikus leépítésre készül az E.ON?
Kaptak támogatást, mégis elbocsátanak
Privátbankár