Mindennapi folyékony kenyerünkről nem mondunk le
A Nielsen szerint a dobozos sör népszerűsége annak ellenére növekszik, hogy ebből egy liter átlagosan 10 százalékkal drágább, mint az üveges kiszerelésű. A dobozos sör bolti eladásainak részaránya értékben 57 százalékról 59 százalékra emelkedett, az üveges kiszerelésű sörök aránya pedig 40 százalékról 37 százalékra csökkent.
A kiszerelés szerint a forgalom 58 százalékát teszi ki a fél literes dobozos sör, míg a második legnépszerűbb a fél literes üveges, 33 százalékkal. A 0,33 literes üveges kiszerelésre 2 százalékos részesedés jut.
A közlemény szerint a kereskedelmi márkák részaránya a sör mennyiségi eladásain belül folyamatosan emelkedik: a tavaly májusi 24 százalékról az idén májusban 25 százalékra változott.
Piás nemzet vagyunk: rátekernék a kupakot
Mit vihetünk Horvátországba, és mit nem?
Amerikai sör kell a belgáknak
Nincs az a válság, hogy ne innánk meg egy sört
MTI