Mobilpiac: sokat akarunk kevesebbért
Hozzátette: az új szolgáltatások és a technológia iránti kereslet folyamatosan nő, miközben a felhasználók - most jórészt a válság hatásra, de egyébként is - folyamatosan kevesebbet akarnak költeni a szolgáltatásokra.
A vezérigazgató kifejtette: céljuk az, hogy a társaság bevételcsökkenése minden negyedévben a piaci átlag alatt maradjon, s növekedjen a részesedése az előfizetők számát tekintve is. A Vodafone a harmadik negyedévben a mobilpiaci bevételek 23,3 százalékát tudhatta magáénak, amit minden negyedévben tovább szeretne növelni néhány tized százalékkal. Beck György szerint a reális cél az, hogy a következő negyedévben az arány megközelíti, eléri a 24 százalékot.
Öt technológia, ami megváltoztatja az életünket
Az iPhone térdre kényszerítette az egész piacot
Kapcsolják be készülékeiket! A rezsit is fizethetjük mobillal
MTI