Kotler legutóbb 2006 májusában járt hazánkban, szintén az IIR szervezésében, amikor több mint 200-an vettek részt a guru előadásán. A hallgatóság nagy része egyébként akkor sem csak a marketing területéről érkezett, számos cégvezető, üzletfejlesztési vezető ismerte fel, hogy ismeretszerzési és kapcsolatépítési szempontból is hasznos számára egy ilyen exkluzív előadáson való részvétel. "Nem győztem jegyzetelni az előadás által inspirált saját munkámra vonatkozó ötleteket" – olvasható az egyik akkori résztvevő visszajelzésében.
A beszélgetés résztvevői: Halász Katalin, a Coca-Cola Alpine&Adriatic brand directora, Kozák Ákos, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, Novák Péter, a Kirowski ügyvezetője, Rekettye Gábor, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar tanszékvezetője valamint Szabó György, a Sanoma Budapest vezérigazgatója. |
Budapestre kelet-európai előadássorozata keretében érkezik majd, amelyen "Chaotics: The Business of Managing and Marketing in the Age of Turbulence" címmel idén májusban megjelent könyvét is bemutatja. Kotler új könyvében hatékony eszközöket és példákat ad arra, hogyan fejezzük ki vállalatunk alapvető értékeit, hogyan alkossunk gyorsan új stratégiát és hogyan maradjunk igazán rugalmasak.
Mindezt azonban élőben is megtudhatja 2009. szeptember 29-én, személyesen, Mr. Marketingtől. A rendezvény részletes programja IIR honlapján található, ahol egyben jelentkezni is lehet.
www.iir-hungary.hu
(x)