A közlemény szerint a Magyar Telekom Nyrt. akkor folytatott tisztességtelen gyakorlatot, amikor egyes kommunikációs eszközökön nem közölte, hogy a "3000 perc ajándékba" szlogennel népszerűsített ajánlata csak bizonyos feltételekkel érvényes.
A Magyar Telekom televíziós reklámokban közölte, hogy "év végéig minden új T-Mobile előfizetés mellé 3000 percnyi beszélgetést ajándékba adunk". A GVH szerint a "minden" kifejezés nem volt igaz, hiszen egyebek mellett a Domino Quick mobiltelefon szolgáltatási csomaghoz sem járt a kedvezmény, s a fogyasztóktól nem volt elvárható, hogy ennek utána nézzenek.
A versenyhatóság súlyosbító körülményként értékelte, hogy korábban hasonló ok miatt többször marasztalta el a Magyar Telekomot. Ráadásul a meghatározó piaci szereplőként számon tartott vállalkozás széles körben terjesztett megtévesztő hirdetéseivel jelentős számú fogyasztót ért el.
Lecsapott a megtévesztő reklámújságra a GVH
Drága mulatság lesz a teázás
Farsangi jelmezekkel trükközött az Aldi
Tiszta a ScienNet?
MTI