Nem pezseg a Pepsi
A nagyságra második amerikai üdítőital-gyártó a következő három évben több mint 1,2 milliárd dolláros megtakarítást szeretne elérni, ebből jövőre 350-400 milliót. A megtakarítások nagy részét a márkaépítésbe, a hosszú távú kutatás-fejlesztésbe irányítják.
A cég adózott eredménye 1,58 milliárd dollár lett, egy részvényre 99 cent, az egy évvel korábbi 1,74 milliárd - egy részvényre 1,06 - dollár helyett. Forgalma a harmadik negyedben 11,2 milliárd dollárra csökkent az egy évvel korábbi 10,17 milliárd dollárhoz képest. Az elemzők részvényenként 1,08 dollárt, a forgalomra éppen 11,2 milliárd dollárt vártak.
A PepsiCo a harmadik negyedéves eredmények ismertetésekor azt is közölte, hogy a dollár erősödése gyengíti majd a profitot a negyedik negyedben is. Az idei év egészére most részvényenként 3,67-3,68 dolláros eredményt vár a cég, a korábbi 3,72 dollár helyett.
Kidobnak egy rakás bankárt
Telekom: 300 dolgozóján 1,8 milliárdot spórol
Leállítja az autógyártást a BMW
MTI