Non-stop hívható a BKV
Az osztályvezető elmondta: évente mintegy 64 ezren keresik meg a céget, ezek kétharmada információkérés. A céget sok esetben nehezen lehetett elérni, ezért döntöttek a 0-24 óráig üzemelő call center létrehozása mellett. Ezzel jelentősen könnyebbé válik az utasok tájékoztatása - tette hozzá.
A beruházás 50 millió forintba került - hangzott el. Az új rendszer lehetővé teszi, hogy az utasok azonnal azokkal a ügyfélszolgálati munkatársakkal vegyék fel a kapcsolatot, akik a legjobban értenek az adott területhez - mutatott rá Kiesswetter Walter.
A BKV új call centerét ezentúl a 061-258-46-36 számon lehet elérni.
Folynak a tárgyalások a BKV ingatlanjairól
Mindenki engedett: nem lesz BKV-sztrájk (hanganyag)
Kémügy a BKV-nál
MTI