A kártyatársaság és partnereinek jóvoltából a MasterCard vagy Maestro kártyabirtokosok a kampány ideje alatt különböző mértékű kedvezményeket, vagy akár ingyenes házhozszállítást kaptak abban az esetben, ha a választott árut MasterCard vagy Maestro bankkártyájukkal fizették ki többek között étel rendelésekor, buszjegy, koncertjegy, elektronikai cikkek valamint könyv vásárlása esetén.
Kovács Szabolcs, a MasterCard Europe ügyfélkapcsolati vezetője elmondta, hogy a gazdasági nehézségek ellenére az internetes kereskedelem dinamikusan fejlődő terület. Egyre több kártyabirtokos él az internet adta szabadsággal, sőt újabban a közösségi vásárlás erejével. Mindezt egyre többen bankkártyájuk segítségével teszik. Hozzátette, tapasztalatunk azt mutatja, hogy az, aki egyszer kipróbálja a bankkártyás online fizetést, azután sokkal gyakrabban veszi elő a plasztikot a számítógép előtt.
Heller Gábor, a kampányban résztvevő Bónusz Brigád egyik alapítója hozzátette, hogy a MasterCard bankkártyás fizetést népszerűsítő kampány sok pozitív tapasztalatot hozott a társaság számára. A felajánlott kedvezmény rengeteg regisztrált, de eddig még nem aktív Brigád tagot ösztönzött arra, hogy kipróbálja a közösségi vásárlást, ami talán az első internetes vásárlás is volt az életükben. Ez utóbbi azért fontos, mert a legújabb kutatások sorra támasztják alá, hogy a közösségi vásárlás az internetes kereskedelem fellendülését hozta, sok olyan vásárlót hozott a netre, akik eddig idegenkedtek az online vásárlástól és bankkártyás fizetéstől. A közösségi vásárlás során nagyon fontos a bizalom kérdése, ami a közvetítő cég és a partnerek kiválasztása mellett, természetesen az online fizetés terminusára is igaz. A népszerűsítő kampány után érezhetően megnőtt a bankkártyás fizetések aránya, így mostanra elmondható, hogy a Bónusz Brigád tagjai szívesebben vásárolnak kártyával, mint átutalással.
Privátbankár