Az új reklámjogi szabályozás nagy vihart kavart maga körül. Az Országgyűlés 2008. júniusában fogadta el a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvényt, mely szakmai körökben mind a mai napig számos kérdést vet fel és vitákat kelt. Az új reklámtörvény 2008. szeptember 1-jén lépett hatályba, egyes, a direkt marketing célú adatkezelésekre vonatkozó szabályait pedig 2009. június 1-től kell alkalmazni.
A JogiForum.hu által szervezett ´Reklámjogi Fórum 2009´ című jogi szekció keretében a Magyar Reklámszövetség Jogi Bizottságának Elnöke, a Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsának elnöke, az Adatvédelmi Biztos Irodájának munkatársa, valamint a Nemzeti Hírközlési Hatóság Informatikai Szabályozási Igazgatóságának munkatársa ismertetik a reklámtörvény és a kapcsolódó jogszabályok új rendelkezéseit, a gyakorló szakemberek hozzáértésével részletesen elemezve az új szabályozás eddigi tapasztalatait, életszerűségének és hatékonyságának kérdéseit. Szó lesz a hatósági felügyelet gyakorlatáról, eljárásairól, az alkalmazott szankciók köréről és alkalmazásáról.
A ´Reklámjogi Fórum 2009´ kiemelt témája az internetes marketing problémaköre.
Az előadók széleskörű konzultációs lehetőséget biztosítanak a jelenlévők részére.
További információ és regisztráció >>
(x)