A legnagyobb fenyegetést a ferihegyi repülőtér üzemeltetője, a Budapest Airport (BA) jelenti a Malév számára, hiszen a repülőgépek tankolását a BA tulajdonában lévő RÜK Kft. végzi. A magyar gépek naponta csak kétszáz tonna kerozint kapnak a RÜK-től, az efeletti igényeiket a külföldi repülőtereken kell kielégíteniük, mégpedig készpénzért - olvasható a cikkben.
A lap értesülései szerint ugyanakkor a Budapest Airportnak nem érdeke a Malév csődbe juttatása: a légitársaság öt-tízmilliárd forinttal tartozik a repülőtér-üzemeltető cégnek, és ha ez az adósság bennragadna, az komoly fejfájást okozna a cég menedzsmentjének. Nehezen tudnának ugyanis a tulajdonosoknak magyarázatot adni arra, miért hagyták így elszállni a légicég adósságát.
Konkurenst kap Ferihegy
Drágább lesz a Lufthansa
Télre készül a Malév - több járat, kevesebb szék
Magyar Nemzet