.jpg)
A volt lóversenypálya területét még 1998-ban vásárolta meg az ÁPV Rt.-től a francia Bouygues cég, és 2005-ben 5 milliárd forintért adta tovább az izraeli-holland Plaza Centers N.V.-nek. Ettől a cégtől vásárolta meg a csaknem kész, 66 ezer négyzetméter kiadható felülettel rendelkező létesítményt az angol aAIM.
A bevásárló- és szórakoztató-központ elhelyezkedését nem ítélte hátrányosnak a forgalom szempontjából Mat Webb-Jenkins, hozzátéve: a helyszín autóval jól megközelíthető, és ingyenes a parkolás. Ezért többségben vannak az autóval érkező látogatók, az egymillió eurós kampány az ő számukat is növelni kívánja.
Az angol befektető újabb magyarországi befektetési lehetőségeket vizsgál, ezek között vidéki helyszínek is szerepelnek. Ennél többet viszont nem árult el Candace Valiunas, az aAIM vagyonkezelési és tranzakciós igazgatója. Arra a kérdésre, hogy a lengyel, cseh és magyar befektetési klíma között lát-e különbséget, nemleges választ adott.
A DTZ-t azért választotta üzemeltetőnek az angol tulajdonos, mivel több országban is együtt dolgoznak. A DTZ által összeállított anyagból kiderül, hogy júniusra 15-20 százalékkal nőtt a látogatottság az előző hónapokhoz képest. Ezt az induló reklámkampánynak tudja be a cég. A havi átlagos forgalom 3 milliárd forint.
Az Aréna Pláza már megtelt bérlőkkel, az átlagos bérleti idő 8 év, több világmárka itt jelent meg először Magyarországon.
A méret lesz a régebbi plázák veszte?
Volt már valaha IMAX moziban?
MTI