Reklámpiac: az internetben és a tv-ben van lehetőség
A médiapiaci felsővezetők a reklámpiac alakulásával kapcsolatban nagyon optimistán tekintenek az internet és a televízió lehetőségeire; az internettel és a kábeltelevíziókkal kapcsolatban a legtöbben növekedést várnak.
Az Ipsos Zrt. egy felmérés során 50 szakembert kérdeztek meg; hirdetők, médiaügynökségek és médiatulajdonosok felső vezetői nyilatkoztak arról, hogy miként alakulnak a reklámköltések 2009 második félévében. A vezetők többsége az országos tévéknél emelkedést remél.
A nyomtatott sajtó esetében a magazinpiachoz kötődő várakozások a kedvezőbbek, itt a válaszadók legnagyobb része stagnálást jövendöl, emellett valamivel többen vannak a visszaesést jelzők a növekedést gondolókhoz képest.
A napilapoknál viszont a többség további esést vár. A lappiachoz hasonló a megítélése a közterületi reklámokpioknak, a legborúsabb képet a rádiós piacról alkották a megkérdezettek.
Mennyit tudsz az Európai Unióról? Mérd fel tudásod és nyerj!
Kérés nélkül nem jöhet kéretlen reklám
Speciális szoftver elemzi a vásárlók viselkedését
MTI