Soha nem látott árak miatt büntették a Hervist
A fogyasztók megtévesztése miatt 26 millió forintos bírságot szabott ki a Hervis sportáruházláncra a Gazdasági Versenyhivatal. A GVH közleménye szerint az áruházlánc 2007. június 1. és 2008. március 13. között hirdetett akcióiban a hirdetések egy része alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésére.
A cég ugyanis a reklámokban olyan árakat tüntetett fel áthúzott, eredeti árként, amelyeket az akció előtt ténylegesen fogyasztói árként soha nem alkalmazott. A versenyhivatal súlyosító körülményként értékelte azt, hogy a Hervis jelentős piaci szereplő, és a fiktív árkedvezménnyel kapcsolatos tájékoztatási gyakorlata az egész vizsgált időszakban üzletpolitikájának részét képezte - áll a közleményben.
Átverős reklám: a kakaófolton bukott meg a Vanish
Nem csak a buja éjszaka maradt el: bekeményít a Versenyhivatal
Megtévesztés miatt fizethet az FHB
MTI