Sokkal kevesebb panasz érkezett a PSZÁF-hoz
Jelentősen csökkent a PSZÁF-hoz érkező panaszok száma: a fogyasztók a tavalyi harmadik negyedévben 2.311 beadványt adtak be a pénzügyi felügyelethez, az előző negyedévinél 21,7, az egy évvel korábbinál pedig 28,6 százalékkal kevesebbet - derül ki a szervezet honlapján közzétett elemzésből.
A beadványok száma valamennyi szektor esetében erőteljesen megfogyatkozott az előző negyedévhez képest. A tőkepiaci és a pénztári bejelentések száma éves összehasonlításban továbbra is csökkenő tendenciát mutat, az utóbbi szegmensnél az egy évvel korábbi harmadára esett vissza a beadványok száma. A pénzpiaci ágazat esetében a deviza alapú személyi kölcsön kivételével minden szolgáltatástípusnál mérséklődött, sőt a tavalyi év azonos időszakához képest közel felére esett vissza. Egyéves összehasonlításban csak a biztosítási szektornál tapasztalható növekedés (22,6 százalék).
MTI