Súlyos mínuszokra készül a TV2
A konkurens RTL Klub saját bevételi várakozásait alapul véve a TV2 úgy számol, hogy némi piacot nyer a hirdetők körében.
Kovács - a Napi Gazdaság cikke szerint - elismerte, hogy a TV2 az idei őszi szezonban a nézettséget tekintve mély gödörbe került, s több műsorral is presztízsveszteséget szenvedett. Az igazgató szerint ez nem érinti a hirdetési bevételeket.
Kiss Péter, a csatorna új programigazgatója a gyengébb őszi szereplést azzal magyarázta, hogy a válság miatt több száz millió forintot kellett visszavenni a műsorgyártástól, a nyáron pedig sokat ismételtek, ami magában hordozza annak veszélyét, hogy a nézők leszoknak a csatornáról.
MTV: újabb nem a hitelre
Négy óránál is többet bámuljuk a tévét naponta
62 millió eurós bukta az RTL-nél
MTI