Megkezdődik augusztus 22-én a Magyar Telekom júniusban bejelentett márkaváltási folyamata: a vezetékes szolgáltatásokat összefogó T-Home márka szeptember 8-ai piacra lépésével párhuzamosan megújul a vállalati T márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is.
A cég közleménye szerint szeptember 8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz.
Megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka is, a T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások, infokommunikációs - telekommunikáció és informatikai - szolgáltatások márkája lesz.
A márkaváltás célja, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő struktúra jöjjön létre. A társaság egyelőre nem közölte, hogy mennyit költ a márkaváltásra.
Bontja a vonalat a Telekom-anyuka?
Ideális ügyfélszolgálat - mindent a kliensért?!
Roaming: a percekkel trükköznek a szolgáltatók?
evásárolt cégéből a Magyar Telekom vezére
MTI