A SuperShop program egy több partneres hűségprogram, ami 2000-ben kezdte meg hivatalos kereskedelmi működését. A program célja, hogy a résztvevő partner cégek fogyasztóinak minél nagyobb részét közös törzsvásárlói körré formálja, mindezt természetesen úgy, hogy előnyöket tudjon nyújtani a programban résztvevő partnerek és fogyasztók számára egyaránt.
A program alapvető tulajdonsága, hogy a törzsvásárlókat úgy juttatja előnyhöz, hogy az számukra semmiféle kezdeti befektetést illetve további elkötelezettséget nem jelent. Mind a belépés, mind a használat ingyenes és egyszerű.
A standard kedvezmények mellett a partnerek rendszeresen indítanak olyan akciókat, amik kizárólag a SuperShop kártyabirtokosok számára elérhetők, ezzel is díjazva a hűséget. A Burger King éttermek csatlakozása révén ezek a lehetőségek a jövőben az éttermi szolgáltatások terén is bővülnek.
A kártyabirtokosok a halmozódó pontokat (melyek egy az egyben forintra válthatóak) egyfajta megtakarításként, pénzkiegészítő tartalékként kezelik. Ez megfigyelhető volt a gazdasági válság tetőzésekor, ugyanis Szabó Szergej, a Supershop Kft. ügyvezető igazgatja elmondta, hogy ezekben a hónapokban a kártyatulajdonosok gyakrabban használták fel megtakarított pontjaikat.
Mi nem kaptunk a gyilkos sajtból
Fogyasztószereket tiltottak be - tízezrek szedték
Szeretjük a drogériát, de a gyógyszertárban bízunk?
Nyáron az áremelkedés behúzza a kéziféket
Privátbankár