
A kutatás szerint 2009. első negyedévében a Cherokee és az F&F a teljes hazai textilpiac forgalmának 5,1 százalékát birtokolta, mintegy 50 százalékkal meghaladva a második legnagyobb piaci részesedést elérő versenytársat.
Az első negyedév összesített adatai alapján a Cherokee piaci részesedése a bébi ruházati termékek körében 16,8-ról 30,4 százalékra, a gyermekruházat esetében pedig 7,9-ről 15,3 százalékra nőtt az előző negyedévhez képest. A felmérésből megállapítható az is, hogy jellemzően a hölgyek vásárolnak e kategóriában, ami a csecsemőruházat népszerűségében is megmutatkozik - olvasható a közleményben.
Világmárkák: Londonban kedvére válogathat
Akármi történik, ruhára mindig lesz pénzünk
Özönlik a nép a Tescóba
Áfa-riadó: 20 százalékkal is csúcsközelben az árak
Bejött az Egészségnap a Tescoban
Privátbankár