Konkrét terveket egyelőre nem ismertetett az amerikai vállalatcsoport. A Ford vezérigazgatója, Alan Mulally közleményében azt emelte ki, hogy a vállalatot és az egész ágazatot sújtó nehézségek közepette áttekintik a lehetséges opciókat a Volvóval kapcsolatban. A Ford az új stratégia jegyében csak a saját márkájára kíván összpontosítani.
A Volvo eladásáról nem először esik szó, de a Ford vezetői korábban már többször cáfolták, hogy megválnának a Volvótól, amelyet a 1999-ban 6,45 milliárd dollárért vásároltak meg. A Fordhoz hasonlóan a Volvo is értékesítési problémákkal küszködik.
Erős fékezésben a Volvo
Elemzők a lehetséges vevők egyikének az indiai Tata csoportot tartják. A Tata márciusban vette meg a Jaguárt és a Land Rovert a Fordtól 1,7 milliárd dollárért.
Máfél évig lesz lezárva a Margit híd - elvileg
Mobil a kocsiban: a halált tárcsázza
Lassan teletankolhatunk egy tizesből - újabb árzuhanás
Idén is kapnak kedvezményt a BKV-bliccelők
A GM agresszívan faragja költségeit, nagy a baj
MTI