Tavaly már nem ugrott akkorát a Puma
A válság rányomta a bélyegét a Puma tavalyi eredményeire is. A francia PPR luxuscsoporthoz tartozó német sportszergyártó üzemi eredménye 184 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 326 millióról euróról. Az adózott eredmény 128 millió eurót tett ki, egy évvel korábban 232 milliót. A bevétel az árfolyamváltozások nélkül 3,7 százalékkal 2,46 milliárd euróra csökkent.
A társaság vezetése arra számít, hogy a piaci környezet az idén is kihívásokkal teli lesz, mert változatlanul érzékelhető a vásárlók visszafogottsága, és bizonytalan a világgazdasági helyzet is. A cég az idén a tavalyival nagyjából megegyező forgalmat vár és nagy reményeket fűz a labdarúgó világbajnoksághoz.
A társaság vezetése a tavalyi évre 1,80 euró osztalékot javasol a tavalyi 2,75-öt követően.
Durrdefekt: rázós év után a Michelin
Nem zárt valami fényes évet a Pannon
Hatalmasat nőtt a Nokia
MTI