Kitiltják a kamionokat Budapestről
A fuvarozók tartanak attól, hogy ez a rendelet csak azért készült, hogy díjat szedhessenek, "semmi ellenszolgáltatás mellett" hogy a főváros olyan pénzbeszedést végezhessen, amelynek felhasználása nem ellenőrizhető, illetve hogy a bevételeket a létrejövő hatalmas apparátus feléli. Kifogásolják, hogy a budapesti telephellyel rendelkezők hátrányba kerülnek a vidékiekkel szemben, mivel akkor is fizetniük kell, ha elhagyják a telepüket, vagy ha visszatérnek oda. Szorgalmaznak egy olyan szakminiszteri szabályozást, hogy a budapesti építőipari feladatokat ellátó, bontási hulladékot szállító járművek a közfeladatot végzőkkel kerüljenek egy besorolásba. Megerősítik azt a korábbi véleményüket, hogy a tagságukat alkotó kisvállalkozások vagy ellehetetlenülnek, vagy kénytelenek lesznek a költségeiket a megrendelőkre hárítani. Emlékeztetnek arra a korábbi döntésükre, hogy egy később meghirdetett időpontban készek "vélhetően legitim módszerrel" demonstrációkra is érdekeik védelméért.
Kivonhatják a forgalomból, akinek nincs matricája
Nem éri meg hibridautót venni
Nem vesznek a magyarok terepjárót
Fuvarozás: cudar időket élnek már most
MTI